Αναγνώστες

Τρίτη 11 Αυγούστου 2009

Γοργόνες και Μάγκες (2)

Αντιλήφτηκα ότι η Γριά και η Γιολα ήταν εξαφανισμένες. Και κάτι μου έλεγε, το ένστικτο μου μάλλον, ότι ήξερα που θα τις έβρισκα. Πρόσω ολοταχώς για το νταρκ ρουμ. Για τους αδαης: νταρκ ρουμ ίσον δωμάτιο που λαμβάνει χώρα ξέσκισμα σε όλες τις παραλλαγές, χωρίς την υποστήριξη παντός είδους λαμπτήρα, με αλλά λόγια, η κυριολεκτική έκδοση του γαματε γιατί χανόμαστε.

Ανοίγω την πόρτα μπαίνω μέσα και παίρνω θέση με την πλάτη σ’ έναν τοίχο.

Μόλις συνήθισαν τα μάτια μου είδα τις δικές μου στον απέναντι τοίχο σε σχηματισμό Γιώτα Γάμμα,Γιώτα η Γιολα Γαμμα η Γριά. Αυτό ήταν το πτυχωμένο δόλωμα: καθώς αυτές οι δυο συνουσιάζονταν έπεφταν όλοι και «όλες» οι υπόλοιπες σαν τις μύγες πάνω στο μελί. Σε χρόνο κλάσματος είχε δημιουργηθεί στον απέναντι τοίχο και γωνία μια ατελείωτη αλλαξοκωλια αλυσιδωτής φύσεως που κανένας δεν ήξερε που ήταν το μπροστά και που το πίσω. Χαμογέλασα διασκεδάζοντας την εικόνα και βγήκα να συνεχίσω τον χορό μου. Δεν είναι ότι δεν είμαι οπαδός του νταρκ ρουμ αλλά αυτό ήταν πολύ ερασιτεχνικής δομής για έναν Γκρηκστορης.

Εν τω μεταξύ το κλαμπ ήταν γεμάτο από νιάτα κι’ ομορφιά που κουνιόταν στους ρυθμούς μιας φανταστικής μουσικής. Μετά από δέκα μήνες στην Γερμανία με την ανιαρή κωλομουσικη τους ήταν χάρμα αυτιών οι ρυθμοί που έβγαιναν από την δεξιότητα ενός μεσογειακού ντι τζει.

Μπήκα και βγήκα στο νταρκ ρουμ αρκετές φορές. Οι δικές μου εκεί ανένδοτες, εξυπηρετούσαν ΟΤΙ έμπαινε μέσα στο δωμάτιο. Αν καμιά φορά γίνει το άθλημα ολυμπιακό θα έχουμε σίγουρα το χρυσό στην τσέπη.
Ξαφνικά άνοιξε η πόρτα του νταρκ ρουμ και μπήκαν μέσα τρεις μούντζες με μια λελλε. Αυτό ήταν ανήκουστο. Δεν έγινε στα χρονικά της γκέι ζωής μου. Έλεγε η μια στην άλλη:

- Κόρη έλα μέσα να δεις
- Ρα μα εν θωρώ τίποτε
- Κόρη περίμενε τζιαι εννα δεις

Ευτυχώς που ήταν εκεί η Γιολα να σώσει την κατάσταση. Όπως μπαλαμουτιαζοταν με την Γριά, τραβιέται, βγάζει το προφυλακτικό και εξαναγκάζει τον φουντωμένο αντρισμό του στην χούφτα μιας μούντζας:

- Ααααααα
- Σκάσε και παρτον
- Παναια μου ηνταμπον εν τούτο;
- Ήθελες νταρκ ρουμ; Πατρόν και άρχισε να παίζεις.

Ποτέ εξαφανίστηκαν οι μούντζες από το νταρκ ρουμ δεν κατάλαβα. Αυτό ήταν! Μια νύχτα σε γκέι κλαμπ στην Κύπρο. Αλλόκοτη βραδιά, διαφορετική, σε καμιά σχέση τις γκέι βραδιές του εξωτερικού, αλλά για μένα που λείπω ήταν φανταστικά. Διασκέδασα με την ψυχή μου. Αλλά ποτέ νταρκ ρουμ. Δασουδι και παλι δασουδι. Τέλος!

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αν βάλω ντεκολτέ, παίρνεις με τάνσινγκ σε γκέι κλαμπ? ;)

Greekstories είπε...

ΝΑΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Psychia είπε...

:)

btw, I'm serious.

Aceras Anthropophorum είπε...

Τι έπαθες, εξαναπαρθένεψες τζιαι δεν ηγράφεις πιόν;