Αναγνώστες

Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2007

Η ψευδαισθηση του Red Bull

Απ'τον Αυγουστο του 2005

Παλι Κυριακη και παλι βροχη στο προγραμμα. Ημουν βασικα χαρουμενος που ημουν στο σπιτι και ξενερωνα μπροστα στην τηλεοραση. Μετα την περιπετεια του νοσοκομειου και το αγχος της δουλειας το καλυτερο που μπορουσα να κανω ηταν να απολαυσω την ησυχια του σπιτιου μου και να αποχαυνωθω μπροστα στην τηλεοραση. Ο δικος μου ειχε πεσει παλι σε κωμα, ο σκυλλος χορτασμενος και εξαντλημενος απ το τροχαδι που καναμε μαυι γυρω στα δωδεκα χιλιομετρα ταφτησε στο καλαθι του και γω μεταξυ κουτιου και ιντερνετ.


Καθως εγραφα στο μπλοκ μου κτυπησε κουδουνι στο chat ο Βελγος που εστησα δυο βδομαδες πριν. Βασικα δεν ειχα ιδεα ποιος ηταν και για να με θυμησει μου εστειλε μια φωτογραφια του πεους του σε διεγερμενη κατασταση διπλα απο ενα τενεκεδακι Red Bull για επιβεβαιωση του μεγαλου του ανδρισμου. Εμεις οι γκαιη εχουμε γινει πολυ κρεοπωλες (η οπως ελεγε ενας καλος μου φιλος στην Κυπρο ¨σαρκα του δημαρχειου¨). Δεν στελνουμε πια φωτογραφιες προσωπου η προσωπου και σωματος μαζι. Αυτα τα πραγματα ειναι πια αουτ. Τωρα για να πετυχει καποιος στο κινηγι του ραντεβου (τι ραντεβου δηλαδη, εδω μιλαμε για περαστε γαμηστε τελειωσατε) πρεπει οπωσδηποτε να στειλει φωτο του οργανου του. Η φατσα δεν παιζει ρολο, δεν πα'νανε καποιος σαν αποβολη, αναπηρος η παραμορφωμενος, το σημαντικο ειναι μεγεθος και εμφανιση του πεους και μαλιστα σε αυτη ακριβως τη σειρα. Αν εχετε γκαιη φιλουσ και σαν πουν οτιδηποτε αλλο, σας το υπογραφω σας λενε καθαρες και φοβερες μαλακιες. Σ'αυτο ομως το θεμα θα μιλησω σε αλλο αρθρο.

Δεν λεω ομως το Red Bull εκανε το θαυμα του. Περιμενα να νυκτωσει και μπηκα σαν κλεφτης στο αυτοκινητο και τραβηξα το δρομο μου για το Βελγιο. Red Bull ηταν αυτο. Εξω γινοταν της μουρλης απ'την καταιγιδα και τον αερα που επερναι οτι εβρισκε μπροστα του και παρ'ολο που δεν ειχα και πολλη ορεξη για σεξ εμεινα ακαθεκτος στον σκοπο μου. Τα παλληκαρια δεν πτοουνται. Η διαθεση μου ειχε καλυτερεψη πολυ μετα που μιλησα με τον αδελφο μου στο τηλεφωνο και οτι ελειπε τωρα ηταν μια δοση οργασμου για ενα φρεσκο ξεκινημα στην βδομαδα που εμπαινε. Εφτασα στον προορισμο μου τριαντα λεπτα αργοτερα και ο τυπος με περιμενε στην εξοδο του αυτοκινητοδρομου. Μπηκαμε στην φαση του σμολλ τολκ για να σπασει ο παγος, μια φαση την οποια πολυ βαριεμαι αλλα ειναι μαστ για επιτυχημενο πηδημα εν τω μεσω της νυκτος. Ξεκινησαμε για τι σπιτι του που αποκαλυφθηκε σαν ενα ουαο διαμερισμα εξαιρετικης πολυτελειας στην αρχη ενος δασους. Το περιβαλλον ειναι πολυ σημαντικο για μια ερωτικη περιπτυξη. Καποιοι απ'τους τοιχους ειχαν ταπετσαρια αλα ζεβρα ενω οι υπολοιποι ηταν βαμμενοι σε συνδυασμους κοκκινο βουργουνδιας, πρασινο κυπαρισσιου και ασπρο. Ειχε αξεσουαρ και επιπλα απο Αφρικη και μοντερνα και στην μεση ενα μεγαλο συντριβανι απο βραχους. Το υπνοδωματιο ηταν τεραστιο και στη μεση ενα επισης τεραστιο κρεβατι σε αποικιακη γραμμη. Εβλεπα ολα αυτα και αναρωτιομουν τι λαθος εκανα στην ζωη μου που δεν καταφερα ακομη να κανω τετοια περιουσια.

Η επιτυχια μιας καλης ερωτικης περιπετειας εξαρταται πολυ απ το ποσο καλα φιλα ο αντρας. Αν φιλα με παθος που σε πνιγει, που σου παιρνει την αναπνοη και σε φερνει στα ορια λιποθυμιας τοτε ολα τα υπολοιπα εινα εγγυημενα. Αν φιλα σαν ενα χλιαρο φλυτζανι καφε τοτε το βραδθ ειναι ευθυς εξ αρχης γαμημενο. Κι'εγω μολις ειχα πιει ενα φλυτζανι πολυ χλιαρου καφε. Η πρωτη μου σκεψη ηταν οτι εκανα πενηντα χιλιομετρα για την μαπα. Προσπαθωντας να βρω καποια ελπιδα στο ηση χαμενο παιγνιδι αφησα το χερι μου να γλιστρισει στο σωμα του κατευθυνση προς τα κατω προσπαθωντας να ανακαλυψω το μυθικο Red Bull. Η περιοχη μεταξυ των ποδιων του δεν μπορουσε ναταν πιο πεθαμενη. Αντι για τενεκεδακι Red Bull ενιωθε το χερι μου μια μαζα τιποτα.

Δεν ειχα την δυναμη να αναστατωθω. Αφησα το ζεστο μου σαλονι, το λαπτοπ μου, την τηλεοραση και οδηγησα σαν σε σαφαρι μεσ'την καταιγιδα για ενα τιποτα. Πιο μαλακας δεν μπορουσα ναμουν. Ξερνοντας μονο ενα τυπικο αντιο πηρα τα μουτρα μου κι εφυγα αρον αρον. Τι στο διαολο θελουν ραντεβου οταν ξερουν οτι δεν τους σηκωνεται; Αυτο ειναι ψυχικος βιασμος. Ειναι κοινωνικο εγκλημα, εγκλημα απεναντι στην ανθρωποτητα. Και προ παντων προσβολη για το Red Bull που σου δινει δηθεν φτερα. Παπαρια!

3 σχόλια:

Psychia είπε...

Αυτό με τον χλιαρό καφέ δεν θα μπορούσε να ήταν πιο πετυχημένο (και πιο αληθινό) :)

Η περιπέτειά σου ήταν απολαυστικότατη. Αλλά δε μου λες; Μαθαίνεις απ'τα λάθη σου; Γιατί σε άλλο κείμενο είπες πως δεν πας πουθενά για σεξ αν η απόσταση είναι μεγαλύτερη των 20 λεπτών με το αυτοκίνητο!

Greekstories είπε...

Μακαρι να μπορουσα να μαθαινα απ'τα λαθη μου. Η απαντηση ειναι οχι. Απλα καθε φορα ειμαι καπως πιο προσεκτικος αλλα την μαλακια την κανω ειτε ετσι ειτε αλλιως.

Ναυτίλος είπε...

Πράγματι, δεν μου έχει τύχει· άλλα φίλοι μου τους έχει τύχη μιλάνε με τα χειρότερα. Φαντάζομε πως θα πρέπει να είναι τρομερό σπάσιμο ο άλλος να μην έχει στύση, και μάλιστα όταν έχει μεγάλο πέος. Κρίμα. :-(