Αναγνώστες

Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2007

Αποτοξίνωση…(1)

Μετά από πολλή σκέψη και αμφιβολία, αλλά και έλλειψη ικανότητας εισπνοής οξυγόνου κατά την διάρκεια της προπόνησης αποφάσισα σήμερα να αρχίσω να κόβω το κάπνισμα.
Αλλά επειδή είμαι μεγάλος δέκτης εθισμού και γενικά εύκολο θύμα δεν το κόβω με τον μπαμ και κάτω αλλά αποφάσισα να πάρω το καινούργιο θαυματουργό χάπι ονόματι Champix. Είναι, λένε όπως και ο γιατρός μου λέει επίσης, το μοναδικό που φέρνει επιτυχία. Έκανα σχετική έρευνα στο Internet και όντως είναι αλήθεια αν εξαιρέσουμε κάποιες αυτοκτονίες και κάποιες εμφανίσεις ψυχώσεων σε ορισμένους. Αλλά αυτά συμβαίνουν στους άλλους και ποτέ σε μένα. Πάντως είναι μισή ώρα που πήρα το χάπι και νομίζω ότι άρχισα να έχω συμπτώματα ψύχωσης…

Πάω λοιπόν τώρα στο γυμναστήριο να εξαντληθώ για να μην σκέφτομαι οτιδήποτε αρνητικό. Είμαι περίεργος να δω αν θα καταφέρω να το κόψω το ρημάδι. Τρεις μήνες πρέπει να κρατήσει η θεραπεία και τις πρώτες δυο εβδομάδες επιτρέπεται και το κάπνισμα. Ευτυχώς ο γιατρός είχε δείγματα του χαπιού σε ποσότητα δυο εβδομάδων και έτσι δεν χρειάστηκε να ξοδευτώ σήμερα. Πάντως αν τα καταφέρω να το κόψω και παράλληλα δεν πάθω τίποτε κακό και δεν βάλω και βάρος (που είναι ο φόβος και ο τρόμος μου – βάρος ίσον διαρκής αγαμία, δηλαδή σίγουρη αυτοκτονία) θα πάω οπωσδήποτε διακοπές με τα λεφτά που θα έχω εξοικονομήσει μέσα σε τρεις μήνες..

Πάω λοιπόν για εξόντωση στο γυμναστήριο.
Λεξεις-Κλειδια: , , , , , , , , , ,

Δεν υπάρχουν σχόλια: